utan internet....

Har varit utan internet väldigt länge nu... men det är ganska skönt att inte sitta vid datorn hela tiden!  Jag har ju intetnet i mobilen men kan ej blogga där i från vilket är lite tråkigt... Men nu ska kanke pappa köpa ett internet till mig så att jag kan göra lite mer saker på datorn, ja självklart kunna blogga mer! Just nu håller jag på att baka bullar medans Simon ger Theo mat ^^. Imon är det åter igen dax att gå upp tidigt för att ge sig iväg till skolan... men det är ett måate! har även blivit förkyld och har en jädra hosta.. OGILLA. Annars skulle jag träffat min kusin och hennes ny födda bebis på fredag men jag vill inte smitta dom så det får bli när jag blivit frisk... Tråkigt men hoppas jag blir frisk snart!! :D ne nu måste jag gå till bullarna! Hoppas ni har haft det bra medans jag inte kunnat blogga och ja hoppas att ni har det bra annars med!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0