2 år!

Jaa tiden bara springer iväg. Idag firar även jag och Simon två år tillsammans! ♥
Får faktisk be om ursäkt med att jag inte hinner blogga så mycket nu, men har lite o göra inför flytten nu! Åker hem till mor o far senare och ska försöka få ner min säng och det som är kvar på mitt rum ;) Kan bli kämpigt! Haha.
Skolan börjar även på Tisdag och jag har sån fruktansvärt ångest över det! VILL INTE! Mår seriöst bara dåligt att tänka på skiten. Får väl iaf ta mig dit en stund på Tisdagen och visa papperna ja fått om dagiset och sen berätta hur jag känner... Kanske borde ta kontakt med kuraton? Har ju fasiken ingen nära vän längre att prata om hur man mår... Känns som att allt är förlorat vafan! Detta året ska fan inte bli ett år som alla de andra de ska ja bli man över! :) Söka helg jobb ska jag allt försöka med! Jaja nu ska vi inte vara så jävla negativa, iaf försöka! Med lite musik på och en dansande Theo gör min dag något enormt mycket!! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0