Andra dagen massa städ!

Gick upp runt halv 9 för att duscha sedan drog jag mig till skolan för att berätta mina dåliga nyheter om att jag inte har fått dagisplats än, dom har nämligen hoppas ¨på att ja kan börja hel tid i skolan. Sen pratade vi om annat, hon tycket inte att jag hade varit riktigt mamma ledig än så ja jag kanske kommer bli mamma ledig igen då? ;) Men när jag kom hem så var det bara att forstätta att städa, det suger verkligen att städa såhär mycket! Huvudvärk och värk i hela kroppen har jag nu! Städat längst upp på skåpen i köket idag, det var nog ta mig fan en madröm! Det var så fruktansvärt äckligt! Bilden som är nedanför är det! Ni kanske inte ser skillnaden så mycket för bilden blev ganska dålig.. Men iaf skilland blev det!! Snäll mamma som jag har så städade hon toan från golv till tak och det blev gensat mycket trevligare att vara där inne! Måste också säga att vi har gjort av med ganska mycket rengörinsmedel.. Ja då kanske ni kan tänka er hur äckligt det var?
Imon tar vi en tur till seconhand för att kolla på typ soffa, klarar inte att ha kvar den som är här nu.. Den luktar både rök och hund..!  Jaa usch!


Kommentarer
Postat av: Emma

Varsågod med hjälpen å städa!

Som jag gjort ca tolv timmar tre dra i rad!

Lika tacksam som vanligt e du syster!!

2012-01-24 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0