Dagis!

Ingen otur idag inte! Utan mer glada saker! Fick två telefonsamtal om att Theo kommer att få dagisplats i februari fyfan vad skönt!! :D Han kommer att gå vid sjukhuset i varberg vet inte riktigt vad det heter faktiskt :S Ville ha här på håsten, hon förstod och sa att det finns bara den så ja självklart tar man den då! :D
Idag har vi även varit på lekplatsen en stund och sen gick vi till affären för att köpa lite mat till Theo köpte även frallor till mig. När vi var hemma så kom mamma förbi en stund så drack vi kaffe och gick till affären enu en gång, känner mig riktigt duktigt ;) Även fast det inte är långt tar la max 10 min dit haha! Imon blir det att dra till skolan en stund och sedan kommer Josefin hit ich klipper både mig och Linnea! Det ska bli skönt det var ett tag sen man klippte sig. Den frisören jag hade innan har precis fått barn nu så grattis till hon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0