Frågestund ?

Har fått massa fårgor det senaste så tror jag skaffar en frågadestund här nu! :D Så fråga på!!
Har fått en ny fråga nu!

Fråga: bor du själv eller bor du med din pojkvän? är det inte jobbigt att sköta theo när du har skola o så? :)

Svar:
Nej jag bor inte själv, bor ihop med Simon (Theos pappa!) Just nu går jag inte i skola ska vara ledig tills Theo är inskriven på dagis. Men jag tycker inte det är direkt jobbigt att sköta skolan och samtidigt Theo :)

Idag har syrran varit här och spelat kort med mig ;) SKIPBO heter det! Riktigt kul spel så ja jag tipsar er att köpa det :) Sen har jag städat lite och vi har kollat på tv, ville gå ut och gå men det var så kallt så ja vi fick bli inne idag ^^ Får ta en promenad imon ist!! :'D Haha japp här ser ni att Theo gillar Rasmus på luffen ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

va söt theo är :) vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid? du var ju bara 16 hehe!



planerade ni att skaffa barn eller "hände" det bara? :)



du behöver inte svara om du inte vill..

Kram

2012-01-31 @ 08:07:42
Postat av: Mia igen!

Hur många läsare har du på en dag? :) tjänar du pengar på din blogg? kram

2012-01-31 @ 10:15:12
Postat av: L

Hur länge har du och Simon varit tillsammans?

2012-01-31 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0