Frågor, svar + annat..

Fråga:

funderar du på att skaffa fler barn eller de får vänta några år? hehe!
Svar: Blir kanske inte riktigt än. Vill iaf gå klart skolan och jobba lite först! Mer barn blir det nog! :D
Fråga:ursäkta frågan, men jag ska själv ha barn snart o undrar om du fick sy "där nere" o fick du inga problem efteråt? :)
Svar: Nej jag fick inte sy! :) Nopp inga problem efter förlossningen tror jag ^^,

Ja idag var Matilda här som jag sa igår ^^. Det var trevligt men var inte så länge för hon skulle till MVC senare :)
Men innan hon kom så skar jag mig på mitt finger när jag diskade... Ont som tusan gör det... Fick lite apelsin i det innan när jag åt det, FY vad det gör ont!!
Bloggade ju aldrig i måndags men iaf så gjorde jag och syrran lussekatter och vanliga bullar! Dom blev goda! Så ja nästa gång blir det att göra bröd hihi ;)
Just nu sittr jag och kollar runt lite på ikeas hemsida, hittar mycket fina saker synd bara att man inte har pengar! :O Det som är på bilderna är lite saker som jag gärna vill ha! =D Blomman som är på bilden ska vi köpa! =)




Till badrummet (skåpet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0