Frågor = svar

Fråga:vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid? du var ju bara 16 hehe!
planerade ni att skaffa barn eller "hände" det bara? :) Hur många läsare har du på en dag? :) tjänar du pengar på din blogg?

Svar: Mina föräldrar sa att dom skulle stutta mig till 100%. Visst dom blev visst chokade och ville att jag skulle göra abort men jag hade gått för lång tid att göra det, och sen VILLE jag inte ens göra abort! Nej Theo var inte direkt planerad men det spelar ingen roll för han är det bästa jag någonsin har haft! Är så super glad att han finns här hos mig idag! :'D Jag har kanske runt 20 läsare per dag, nej tyvärr så tjänar jag inte pengar att ha min blogg. Men det hade absolut inte varit fel att göra det! Hihi =D

Fråga: Hur länge har du och Simon varit tillsammans?

Svar: Jag och Simon har varit ihop i 2 år nu. Men vi var ihop ett halvår innan men sen tog vi en paus.. Så ja nu har vi varit ihop i 2 år som sagt :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysigt med en liten theo, jag vill också döpa min son till det ( om jag får någon) men min pojkvän gillar inte det namnet alls :(

2012-01-31 @ 11:45:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: M

tack för dina svar :) hade varit kul o se lite bilder på theo :)

2012-01-31 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0