Måla måla måla...

Blev inte att vi hämtade bordet idag :( Åkte till mamma och dom och träffade mormor och åt semla, det var gotti gott! :D Har fått på börjat med målningen i Theos "rum" det är egentligen en stor gaderob men vi gör om det till ett mysigt rum till han. Har riktigt stora planer på hur vi ska få det mysigt som tusan! Längtar tills det ska bli klart så jag kan ta kort så ni med kan få se! Men jag LOVAR att det kommer upp bild på köket imon. Ni kanske undrar varför jag inte sagt att ja ska lägga upp på hela lägenheten? Det är iaf för att det är inte så jätte fint i dom andra rummen, skäms nästan att ni ska se det... Har knappt några möbler heller :O
Igår så skulle jag ju också skickat iväg mitt CV men smart som jag är så råkade jag klicka ner det idag så allt försvann!!! :@ Såå ja håller på att börja om nu :(

Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; ja, det är jättemysigt :)

2012-01-13 @ 18:46:18
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0