Söka jobb?

Funderar på att börja söka jobb.. Klarar faktiskt inte av att Simon betalar det mesta, fast jag betalar ju så mycket som jag kan. Men ja känner mig dum när jag inte kan hjälpa till. Så nu vet ja inte om ja ska söka jobb. Men isf vart!? Någon som vet något bra ställe i Varberg som behöver hjälp? Fast måste ju ha dagis plats först om man inte försöker fixa så att någon kan ha Theo lite. De är så otroligt jobbigt att det inte finns dagis när man väl behöver det. Får offra skolan lite för att det inte finns dagis till min son, men men det är bara att ta det! Kanske kan plugga hemma eller något sånt.
Har även fått reda på att vi får flytta på måndag så nu måste vi börja packa ner allt igen... Haha! Men men det kommer säkert bli jätte bra till slut! Kommer att lägga upp bilder på hur vi kommer att bo sen men det kommer bli när vi har fått klart allt! :) Ska måla Theos rum och lite sånt där roligt! Blir även turer till både IKEA och Gekås för att köpa nya grejer som man inte har nu ^^
Nu blir det snart att äta kvällsmat för oss sedan är det dags för Theo att sova :)


Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; hihi, skönt ändå att inte få nån stor mage, men det kan juh också vara kul om den blir stor just för att folk ser det då ;)

2012-01-06 @ 10:44:00
URL: http://ereeka.se
Postat av: michan

Jag vet inget bra jobb till dig. Men däremot så vet du att jag gärna kan ha Theo åt dig när du behöver. Jag har ju ändå sällan något bättre för mig :) puss!

2012-01-09 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0