Theo = Stor!

Ja herregud vad Theo börjar bli stor nu! Nu försöker han stå utan att hålla i sig i något men det går ju sådär ;) Balansen är inte riktigt på topp än hihi! Men det kommer när det kommer! :D Han har börjat säga titta men sen om han menar det eller så kanske det bara låter som att han säger det...
Idag har det varit bra kallt ute så vi har faktiskt inte varit ute idag, eller jo gick till affären som tar typ 10 min ;)
Imon kommer min underbara Matilda hit, vi ska la snacka skit som vanligt höhö ;) Hon får ju även kolla in mitt nya place ;) Ne nu ska jag gå och göra ungspannkaka! :D

Ja som ni INTE visste innan så ska ja blir faster på Torsdag (Beräknat tills då) så ja här har ni då en bild på min otroligt snygga bror och den otroligt snygga Matilda! Hoppas ni inte hatar mig för att jag snodde eran bild! :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0