18 år!!

Herregud vad tiden går fort ändå! Redan 18 år liksom... Men men det är väl bara att se glad ut ;) Dagen har varit väldigt bra, var första i skolan efter den så skulle jag till trafikskolan och köra. Den gick kanon bra! Tror nog också att läraren verkade nöjd eftersom att jag inte behövde så många körningar så det verkar nog positivt eller ja får väl iaf hoppas på det! ;) Så blir väl mycket med att jobba med Teorin! Får hoppas att körkortet kommer snart! Hade ett mål att jag skulle ta det imon men eftersom jag började ganska sent så gick det inte :( Idag gjorde jag ju tatueringen blev verkligen super nöjd!! Gjorde inte alls ont eller jo på vissa ställen ville jag bara ta bort armen ifrån han! Men det var bara att bita ihop och sedan var smärtan över! :D
Sen kom mamma och hämtade mig så vi åkte och handlade lite gott till ikväll och självklart får jag julmust! :D + knäckglass! :D Tror nog inte att det kan bli bättre faktiskt! :) Sen har jag ju en liten fusk räknare på mobilen och nu är det faktiskt inte alls långt kvar till det är juuuuul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0