Äntligen är du borta!!

Äntligen är en person borta ur mitt liv! Ibland blir man glad över det men ändå inte men det är ju bara att skita i det nu! :) I fredags var jag ute med några kompisar och festade inte gjort det på över en månad så det var kul att komma ut! :D Hade jätte kul men blev lite sent ^^ Igår va jag med Malin och Lisa på kvällen sedan sov jag hos Malin igen, blev en jätte lugn och mysig lördagskväll :) Idag kollade vi lite film när vi vaknade sedan blev det att jag åkte hem för att vi skulle sätta ljus på Farfars och Marcus grav :) Åkte även in en sväng förbi ÖB så då köpte jag ljuslyktor som hänger på väggen, har även en tavla på Theo mellan ljuslyktorna den är ganska ny den tavlan. Men nu känner jag att den väggen på rummet är bra! :) Tyvärr gick inte bilden att lägga upp.. Blir fruktansvärt trött på när det aldrig går att lägga upp!! Nu är det bara lite små saker som ska fixat sen är nog rummet toppen bra! =) Imorgon är det skola igen efter en veckas lov.. Känner att detta lovet har gott fort :O Kommer bli jäkligt jobbigt att gå upp klockan 6 känner jag men men sånt är livet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0