Det går bra nu!

Körde igår för första gången i stan, det gick fruktansvärt bra! Visserligen var jag inte riktigt inne i stan och körde. Men körde iaf i några rondeller och fy fasiken vad man blir stressad av alla bil lampor över allt :o blir också förbannad på såna som inte kan blicka ut ur en rondell!! Körde sen för att hämta Theo på dagis, han blev jätte glad och jag lika glad! Han har varit hos Simon i några dagar. Idag stod jag för kvällsmaten det blev köttgryta och pressad potatis med sås! Riktigt gott :) skulle viljat haft gelé till men hade ingen hemma :( Nu är det inte alls långt kvar tills jag fyller år, inte för att det känns som att jag fyller snart tror det är för att det inte har kommit någon snö... Vill ju ha snö nu!:D Det går tyvärr fortfarande inte att få upp bilder... Väldigt tröttsamt! Och tråkigt! :/ Men ja försöker så gott jag kan med det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0