En goood kopp kaffe!

Sitter här hemma i det tråkiga höst vädret! Hällde precis upp en kopp kaffe det var riktigt gott, kände att jag behövde det i allt pluggande! Hade körlektion idag med. Det gick helt okej förutom att jag råkade få kärringastopp av någon konstig anledning haha! Men trafikläraren blev glad ;) Hon har väl inte haft det på ett tag med sina elever kan jag tro haha. Nu har jag väldigt många körningar och mycket inplanerat! Nu blir det att plugga teori så jag vet inte vad!! Kanske tar en liten paus och kör här hemma en stund sedan kör vi på pluggningen åter igen! Tittade även på film i skolan idag, "pojken i den randiga pyjamasen" Många har säkert sett den innan. Men jag tycker den filmen är väldigt bra förutom att den är otroligt sorglig och hemsk! Håller på att läsa om andra världskriget så då tipsade jag mina lärare om den filmen. Ni som inte har sett den borde absolut titta på denna! Den är ganska seg i början men det är den värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0