Fruktansvärt trött!

Ååg herre min gud vad jag är trött idag! Hade ungefär kunnat döda någon för att få sova i flera dagar haha! Det är faktiskt jobbigt att gå upp klockan 6.... Ska gosa det sista innan Theo åker till sin pappa... Jobbigt att vara ifrån honom men samtidigt är det ganska bra så jag hinner plugga i lugn och ro! Hinner ju dessutom plugga ännu mer. Dagen började iaf med att jag fick åka buss till skolan.. Blev sjukt nervös en bit innan jag skulle hoppa av... Tänkte att stoppknappen säkert inte skulle funka men idag satt jag lite längre fram än vad jag brukar göra. Men jodå den funkade! Efter skolan så blev det körlektion, trött och efterbliven som jag var då med så skulle jag köra iväg MEN bilen åker inte....? Jo självklart har jag inte lagt i någon växel HAHA!! Dör så fort jag tänker på det hur fan kan man glömma av den xD Är nog för van att den alltid står i växel ;) Snart blir det att plugga massa teori på körkortet och sedan plugga ännu mer ;) Men har nog lite tur ändå för köpte mig en trisslott igår vann 30 kr och sen var den gånger 2! Så jag köpte en ny och tog 30 kr, och där van jag 30 kr igen fast gånger 1 idag.. Men lite tur tycker jag allt man har så nu blir det ännu en ny ;) Vissa stunder tänker man tillbaka och vill ha det som det var förr. Men ibland vill man bara glömma dig för gott även om det är svårt så är det så ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0