Gårdagen.

Igår så hjälpte jag Michan och fixade i ordning hennes gamla boende som hon hyrde. Gick bra fort att fixa allt fortare än vad jag trodde faktiskt. Det var ju tråkigt väder med så det gjorde ju inget med en städ dag där. Medans jag var där så var Theo hemme med Emma, men han hade sovit en stor del av tiden. Åkte vid kvart över 11 och var klara vid halv 1 då åkte vi och slängde massa saker och pantade lite burkar och sånt där. Efter det åkte vi till korv med mos och köpte med lite god mat som vi åt hemma hos mig. Senare på kvällen så var jag hemma med Theo för dom andra skulle ut och mamma och pappa var i skåne och hälsade på några kompisar. Men som tur är så kom Caro till mig och Theo senare på kvällen så vi åkte in till stan och köpte lite godis och sedan åkte hem och kollade på en film! "Ett pärson till farsan firar jul" Haha en mycket roligt film så ja har ni inte sett den så borde ni se den!
Idag var vi uppe redan vid halv 9! Ganska skönt för då somnar man tidigt ikväll. Frukosten har nästan precis åkt ner och nu sitter vi och tittar på Theo och eldar i brasan. idag är det fars dag med men har ej köpt något. Får se om man kanske gör en liten tårta eller något sånt. Vi brukar inte direkt fira fars dag kanske med en present sen inget mer. Jag själv tycker nog faktiskt att fars dag och mors dag är lite överskattat vet ej varför men varför finns de då inte något som heter barnens dag?? Ne nu blir det frukost kaffe sedan plugga mer på körkortet! :) Ha en bra fars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0