Kalas idag.

Idag ska vi ha kalas. Får väl se vad man får för det har jag ingen aning om haha ;) Så det blir lite smörgåstårta och sånt där gott då :) Pluggar även körkort hur mycket som helst så hinner inte blogga eller något! Igår satt jag från 9 till 5 tog 1,5 timmas paus då jag hämtade Theo på dagis och sedan stannade vi och fikade hos Moa. Ibland känns det som att jag inte har en ända person som jag kan berätta mina problem för... Vissa känns så jävla ointresserad... Berättar ju mina problem för någon för att jag mår dåligt men när personen ändå inte hjälper mig så mår jag ju bara ännu sämre... Så ibland undrar man vart den personen är som man kan prata med... Inte ska jag behöva söka upp en person när man har sina kompisar??? Du är min ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0