Lång dag!

Gick upp kvart i 6 idag skulle åka lastbil med min kära vän Michaela :) Körde asfalt, så vi körde mellan 7-5 så det blev en ganska lång dag ;) Men det gör mig inget för det är så underbart att åka med i lastbilen! Önskar själv att jag har ett lastbilskörkort men det kommer väl kanske om man har tur! :D Just nu ligger jag i sängen och typ halvsover och lyssnar på musik trots min huvudvärk men musik är ju fan det bästa som finns det kan verkligen göra ens dag!! Just nu har jag fått en liten ny favorit låt, visst kanske den inte är så bra om man tänker på vad den handlar om men med Magnus Uggla som gör den så är den ju bara sååå bra!! http://www.youtube.com/watch?v=W017ec4f4mM&feature=related Ni borde absolut lyssna på den om ni inte redan gjort den, han gjorde låten på "Så mycket bättre". Imon blir det skolan.. Sedan tar jag med min far på en åktur som han aldrig kommer glömma in till stan för att hämta min prins!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0