Något dom inte visste...

Blev aldrig vårdcentralen igår utan det blev idag. Igår kväll fick ju Theo 39 graders feber bara sådär pang! Gav han alvedon sedan gick vi och la oss. Idag på morgonen när vi vaknade hade han ingen feber överhuvudtaget mycket skumt tycker jag.. Så jag ringde vårdcentralen och berättade allt och om öronen. Fick en tid och åkte dit. Doktorn kunde inte se något i öronen men tyckte det var väldigt skumt med febren. Öroninflammation hade han inte, antagligen så hade han läkt ihop det själv trodde doktorn, det trodde jag faktiskt inte man kunde göra så blev lite chokad haha. Men efter en stund fick vi åka hem och om han får feber igen så måste vi ringa in och få en ny tid! Har redan planer på en till tatuering men vet inte riktigt än när! Just nu måste man ju ha pengar till julklappar och sånt :) Jag tycker det är riktigt snyggt när man har stjärnor :)
Skulle kunna tänka mig att göra en stjärna bakom örat eller nere på foten ungefär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0