Regn idag med...

Idag blev jag hemma från skolan pga att jag blev jätte förkyld inatt och hade jätte ont i halsen har även lite feber med.. Men men blir att plugga körkort och bara ta det lungt, kanske blir att hämta Theo idag med. Han var tydligen med sjuk så då kan vi vara sjuka tillsammans och gosa! Är jag inte allt för dålig imon så ska jag till stan med syrran och på min födelsedags present det blir en klänning från gina så jag måste med, för måste ju pröva den! Igår så blev det en snabbis till gekås och köpte lite julklappar blev till Theos och Olivia som jag köpte till :) Det är ju lättast att köpa till barn för dom har ju inte allt ;) Kommer bli svårt att köpa till mamma o pappa för dom har ju ungefär allt :O Men det ska nog lösa sig. Har redan en julklapp klar till mormor blir samma som förra året en kalender med bilder på Theo fast nya bilder. Min klänning jag ska få! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0