Sanningen svider?

Ja denna helgen skulle bli en av dom bästa på länge men den blev tvärtom. Den sämsta på så jävla länge!! Ute och firade min 18årsdag i Fredag bowling ägde sen sög allt. Blev lämnad kvar med 2 kompisar visst 2 av dom bästa!! Vi hade iaf kul några stunder... Fått en jävla elaka sms hela helgen i stort sätt.. Fått reda på att folk snackar skit om mig och egentligen inte vill vara med mig.. Kul helg längtar redan tills nästa.. Eller inte... Begrava sig hade ju inte varit fel... Idag kommer jaf fan inte vara kontaktbar... Telefonen vill man bra slänga långt åt helvete va fan ska den vara bra för!? Nu vet jag ju vad folk tycker om mig... Straffet har sin mening..... Tänk alla gånger som vänner sagt, Att du, bara du är den bästa dom haft. Tänk alla gånger jag suttit hemma Istället för att hänga med så kallade vänner på fester. Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit. Förbannade skit liv helt ärligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0