Söndag ...

Jaaha då var det Söndag igen och självklart går denna Söndagen lika sent om alla andra.. Klockan är bara halv 5 och jag och Theo har nästan hunnit göra allt man kan ungefär... Vi har varit ute så han kunde köra elbilen sedan tog vi en liten promenad och åkte rutschkana det tyckte han var jätte skoj, det var ett tag sedan han kunde åka det här hemma eftersom det varit så mycket regn hela tiden...
Innan på morgonen så tittade vi på en julfilm, med hundar och sånt i vet faktiskt inte vad filmen heter ;) Men dom hundarna har gjort andra såna filmer fast inte om jul då.
Nu vet jag inte vad vi ska göra jag har pluggat körkort en stund men Theo är en riktigt retsticka just nu antagligen för att han inte har något att göra... Någon som har tips på vad vi skulle kunna hitta på innan vi går in i väggen? ;)

Kommentarer
Postat av: My

Hej! du är en av mina 5 favorit bloggar därför så har du och 4 andra fått en utmärkelse av mig :) gå in på länken nedan för att se vad jag har skrivit om dig och Blogga hjärna om 5 utmärkelser du med :) kram

http://mykallebeck.blogspot.se/

2012-11-18 @ 23:31:58
URL: http://mykallebeck.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0