Tomten.

Theo har helt plötsligt börjat prata om tomten väldigt mycket ungefär varje dag och varje minut haha ;) Sitter här nu och nästan precis ätit en väldigt god mat, piskpinnar och mos! Riktigt gott var det länge sedan man åt det, självklart var jag snäll och lagade maten :) Pluggar även körkort och det är faktiskt inte kul :( Så jäkla mycket man ska kunna och det åker ju ungefär ut lika fort som det kommer inte haha :( Men men det är bara att ge järnet! Blev iaf ingen skolan idag för Theo har hållt mig vaken ungefär halva natten... Vet inte om han drömt mardrömmar för han har gnällt ganska mycket... Så när klockan närmade sig halv 4 så somnade han äntligen! Och när jag går till skolan så ringer klockan kvart i 6 så ja hade aldrig orkat att ta mig upp... Har även tänkt att Theo ska få sin växarsäng men tänkte måla om den till någon fin färg för just nu är den rosa ;) Den sängen hade även jag när jag var liten :) Någon som vet någon fin färg man skulle kunna ha? Har även köpt lite presenter till Theo för nu är det inte långt kvar till han fyller 2 år! Det blir ett par jeans och tre leksaksbilar sen kommer ju mer men inte allt för mycket för snart kommer ju tomten också ju :)
Theo för snart ett årsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0