Igår.

Igår var vi som sagt på skopunkten. FIck köpt ett par skor till mig och Theo dom andra hittade också skor :) Här är Theos ena sko .
Här är mina skor
Det var inte alls mycket folk det var typ bara vi där ;) Efter vi hade köpt skor åkte vi och käkade donken och sedan åkte vi till Marie mammas kompis och fikade. Det var en ganska lång dag, synd att det regnade och blåste så mycket annars hade hela dagen varit perfekt! :D Här är även en bild på Theos skjorta som han fick när vi var på Gekås, tycker den är riktigt snygg ;)
Just nu har jag hunnit att baka lite det blev Farmors småkakor med jordgubbssylt i mitten :) Så snart får man la pro smaka dom. Idag vet jag inte riktigt vad som händer får kanske passa på att vara ute en sväng när det är helt okej väder ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0