___

Idag har vi nästan inte gjort nånting! Kört pappa/morfar så han kunde hämta hans nya husbil sen efter det tog jag o syrran kaffe på donken och sen körde vi hem.. Städa bland våra barbie och det som är fint tänker vi ge bort till en liten flicka som heter Moa och är 4 år :) Imorgon så blir det skolan, ej taggad för det. Börjar nämligen 08:20.. :/ men jag slutar 12 så det är ändå skönt! Jag vill även ha bra väder så man kan vara ute med lilla Theo mer. Så ge mig strålande sol och ja yp 25 grader varmt eller ja varför inte mer! :D
Just nu lyssnar jag på sommar musik och längtar efter den! Vad gör du? =)
Och jag kan ej ladda upp bilder :S ska försöka senare eller imon! :D








Kommentarer
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Sv: Hehe tack :)

Hon är beräknad den 20 april!

2011-04-07 @ 18:19:31
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0