Augusti

Förlåt att jag inte bloggat på länge men har knappt haft tid till det nu... Mycket som händer... Men egentligen är det inte mycket som händer :O Det är nog vädret som gör det ;) Idag är det riktigt skit väder regn och ibland kommer åska :( Denna månaden kommer nog gå fort.. Varje helg utan typ en är uppbokade :O Sen är det ju 1 September (a) ♥ Imon flyttar även min bror och hans tjej längtar efter att man ska få se hur huset ser ut :D Har ju sett bilder men vill ju se det på riktigt med :D Theos tänder börjar komma upp snart hihi! :D Han har även börjat att gå om man håller han i armarna/händerna men han är inte riktigt stadig i benen än men det kommer med tiden :) Just nu ligger han och sover som en gris! Skulle även ringa 2 viktiga samtal men vill första ringa till en eftersom det är viktigaste för mig, det handlar ju om min framtid hihi! Säger dock inte än vad det handlar om, men när jag vet svaret så kommer jag säga det :D Så HÅLL KOLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0