Bränt mig..

Smart som jag är så tänkte jag att för att få lite bränna så är det kanske bra att klippa gräset.. Joo visst det var bra att klippa gräset men det var inte bra för mina axlar + knän... :( Tänkte inte heller ens på att smörja in mig :( Men men hoppas att man ser lite brun ut iaf till skolan börjar. Jo på tal om skola så fick jag ett telefonsamtal av rektorn på IV skolan jag gick i nu.. Han hade ganska bra saker att säga och säger dom inte här än för ens jag är 100 på allt :D Har även varit iväg men Caro och tagit lite bilder, dock blev dom inte sådär jätte bra... Men några funkar så lägger upp några här som ser bra ut iaf :) men får tyvärr inte upp dom nu... Imon har jag blivit bjuden på 19 årfest ska bli kul (: DOCK har jag GLÖMT köpa något?! :( Pinsamt ju :( Men får ge henne det någon annan dag då när jag har köpt... Det skulle blivit Skara Sommarland nu på lördag men vi ringde idag och skulle boka stuga men nej dom hade ingen alla var upptagna... Så ja det får väl bli att ta det nästa helg ist och då blir det nog fredag - söndag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0