Fyfan vad jag är lycklig!!!

Igår morse fick jag TVÅ brev... Först såg jag inte dom och sen när jag väl såg dom så täckte jag esch dom är inte till mig ändå.. Har ju redan fått reda på vilken linje jag kom in på och sånt så det är säkert till pappa... Så jag gick och tog mig en macka ist och kollade på tv med far. Sen när jag hade ätit upp så tänkte jag nehe om inte pappa ska öppna dom så kanske jag ska kolla vems brev det verkligen är.. Och jo där stod självklart Fanny Sjögestam på båda :O Jag tänkte bara vad fan är det nu jag orkar inga mer brev mår bara dåligt av det för får aldrig något positivt i dom ändå... Öppnade det första där det stod varbergs kommun på... Tro det eller ej men där stod det fan att jag har kommit in på FORDON PÅ PEDER SKRIVRES SKOLA!!!! :D FYFAN VAD LYCKLIG JAG BLEV!!!!! Trodde fasiken närstan jag skulle börja lipa! Det stod även att det förra brevet vad fel asså dom hade ju skickat att ja skulle gå om IV igen men det var fel!!! :D Kan fan nästan inte besrkiva hur glad jag var! Äntligen kan jag drömma vidare om att sitta i en lastbil och köra!!!! Hihih :D
Undra vad det är som händer med mig!? Första gången på VÄLDIGT länge så händer det bara bra saker med mig liv! Såhär glad har jag nog aldrig varit sen Theo kom! Tror kanske det är min skitunge som ger mig all tur i världen!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0