fyfan!

Neeee säger jag bara fyfan vilken hemskt semester jag har haft! Trodde detta skulle bli något kul men nopp det var nog det sämsta som hänt mig! Mellan Torsdag och Fredags natt fick jag sovit 30 min pga en sak som jag inte skriver här! Så i Fredags som kom ner och hjälpte mig med Theo men hade väldigt många andra som också gjordet det, tusen tack! Men fick springa till ett varuhus och köpa mig ett tält eftersom att jag inte VILLE/KUNDE sova i den där husvagnen som var planerat! Men jag fick iaf sova HELA natten vilket var riktigt jäkla härligt men var ändå jäkligt trött på lördagen... Då var vi inne på High Chaparall, sen ville alla kolla på Jeeparna som kör tävlar i lera mot varandra. Men det var så jävla mycket lera så jag kunde inte hänga med för hade barnvagnen och dom andra tog tåget dit och vagnen fick inte plats på det.. Så jag gick själv där inne en stund på Theo och väntade på att showen skulle börja och då smsade Matilda mig och ville också kolla! :D Senare på lördags kvällen åkte jag Simon och Theo hem.. Kan ju också säga att det värsta jag vet är att folk snackar bakom min rygg till andra! Men jag är glad att folk säger till om det!<3 Fick inte direkt några bilder heller för kameran dog..... :( Men fick en ganska dålig med mobilen den är från showen en hoppar från 12 meter upp rätt ner i något mjukt typ ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch så keligt att det blev så. Hoppas du mår bättre nu. Hörde att du skulle flytta med! Så spännande!!

Lycka till!



Kram

2011-08-31 @ 11:53:04
URL: http://faransliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0