GLAD IGEN

Fick ett samtal idag av skolan och nu har jag tydligen kommit in... Om dom säger något mer om detta då hoppar jag nog fan av! Det är 4 gången nu dom inte vet vart jag ska ta vägen på måndag! Visst dom har mycket nya elever som kommer, men dom måste väl ändå kunna veta något om mig som gick på skolan förra året (IV) Usch detta börjar bli lite smått jobbigt.
Men iaf idag har jag och syrran bakat bullar + frallor det blev got :D Theo fick dock inte hjälpa till men han fick sitta och kolla på, det tyckte han var kul ;D Min lille prins blev också 8 månader igår (17 augusti) så nu börjar han bli en stor pojk! :D Han sitter inte riktigt än men det är på gång, det får ta den tid det tar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0