Helg helg och helg

Jaha har inte hunnit att sitta vid datorn det senaste... Har inte gjort så mycket mer än att ha pluggat en massa eng så det ska gå lite fortare sen när skolan när börjar... Theo sover som en gris just nu...... Så ja vi får väl se när han somnar ikväll... Imon blir det första dagen i skolan och i en ny klass :) Fordon blir det och ja kommer inte ha samma schema som dom på fordon för kommer vara vissa dagar på IV och plugga upp mina betyg det är därför jag sitter och gör så mycket eng jag bara kan med nu :D Jag ska verkligen ge att nu för att vissa att jag är duktig och kan detta!!
Men i lördags så var vi hos min bror som fyllde 24 år så ja grattis till han igen ^^
Och Theos tand börjar komma längre och längre upp nu =D
Tänk att min lilla plutt har varit såhär liten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0