Lägga ner..?

Eftersom att läsandet på min blogg börjar bli mindre och mindre så funderar jag på att kanske lägga ner den...? Men självklart så vill jag ju höra vad ni tycker? :)
Jag är också väldigt sugen på att börja packa ihop mina och Theos saker för det är ju exakt 1 månad kvar idag!! :D Men det känns ändå lite tidigt... Men det bästa utav allt är att vi kommer få.... HAVSUTSIKT!:D Super mysigt!!
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa kläder till mig och Theo.. Theo sover iaf som en gris just nu, men en söt gris! :D Ganska dålig bild men den är tagen med mobilen och har ju en annan telefon nu så ganska dålig kamera...



Kommentarer
Postat av: mamma till Elias

Tycker inte du ska lägga ner bloggen.. Men du är ju självklart du själv som bestämmer hur du ska göra.. :)

2011-08-01 @ 19:17:33
URL: http://madelenolsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Håller med! Lägg inte ner!

2011-08-02 @ 11:42:06
Postat av: anonym

roligt att läsa din blogg, så tycker du ska fortsätta :)

2011-08-02 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0