Lång promenad med bästa Caro!

Idag har jag och Theo mamma o Emma varit inne i stan och handlat mat.. Fy tusan vad jag hatar WILLYS dom har aldrig öppet alla kassor när dom behöver det..! Fick nog stå i kö i 15 min :S och ändå hade dom 3 kassor som inte var öppna så varför inte öppna dom :S Sånt blir jag trött på! Det var också tänk att det skulle bli att rida idag med men så blev det inte, det var tyvärr för varmt.. :( Så jag och min bästa vän Carolina tog en jäkligt lån promenad på 1 och 30 min! :D Känner mig väldigt duktig nu ska ja säga er! :D Hade även med mig kameran så fick några fina biler :)





Kommentarer
Postat av: Cajsa Emilsson

Å vad duktig du är på att ta kort! riktigt fina bilder :)

2011-08-02 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0