Packa packa packa....

Jaha var i skolan idag, 09:50 till 16:00 stod det på schemat men snälla lärare som jag har så fick vi sluta kvart i 2 eftersom att 2or och 3or eller vilka det va som var i verksataden så vi kunde inte gå dit ^^ Men men det gjorde inte mig så mycket för jag var trött som ett as typ... Har även fått en nytt schema.. Jobbigt att dom bara kan göra om schemat sådär!! :O Inte mitt fel om jag skulle råka komma försent då ju... Men dagen i skolan var lite seg eftersom ja var trött och dom pratade typ hela tiden, fick även nya böcker som vi får ha alltid :) Alltid känns bara så jäkla bra just nu!! :D Är verkligen så himla glad att ja kom in på fordon så jag vet fasiken inte vad =O :D Theo sover så då ska jag passa på att packa lite inför imon då vi drar till High Chaparall :D Så kommer nog inte blogga förrens jag kommer hem på söndag men ska försöka få några bilder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0