SVAR

1.  Tänkte på när du skrev att du va uppbokad varje helg i augusti typ :) å vad är de som händer den 1 sept? :)

Ja nu i augusti så är jag ju bokad ganska mycket, en sak kan jag ju säga och det är att jag och Theo + några till ska till High Chaparall sista helgen i augusti. Tyvärr så vill jag inte riktigt avslöja vad som kommer hända den 1 september, men håll koll :D

2.  har ni hittat någon lägenhet? :)

Nej tyvärr :( Det är väldigt svårt att få en här i varberg...

3. Hur känns det att vara 16 år och mamma?? :) från http://madelenolsson.blogspot.com/

Jodå det känns jätte bra faktiskt! :D Bättre än vad jag trodde det skulle vara. När jag var liten så drömmde jag alltid om att få vara en ung mamma och ja min dröm blev sann :D Ne men helt underbart är det verkligen!!

OM NI VILL VETA NÅGOT MER FRÅGA PÅ!! ÄR GANSKA DÅLIG ATT SKRIVA OM MIG SJÄLV!! SÅ STÄLL GÄRNA MER FRÅGOR NÄR DU VILL, SKRIV GÄRNA VAD DU HETER MED SÅ JAG KAN SKRIVA VEM FRÅGAN ÄR IFRÅN! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga till! Hur går det mellan dig och Theos pappa? :)

2011-08-11 @ 00:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0