Tråkigt väder

Fick en fråga till.

Hur går det mellan dig och Theos pappa? :)
Jodå det går bara bra! =)

Som sagt skriv gärna vad du heter!! Så man vet vem människan är som ställer frågan!! :)
Idag var min mormor på besök trevligt! Frukost blev det, ost frallor mums! Sen körde vi hem henne och sen efter det åkte vi och kollade hur det gick för min bror i hans hus men jodå det går ändå ganska fort för dom :D Snart är ju ett rum klart!! :) Det kommer nig bli super fint när allt är klart skulle jag tro :)
Imon lär jag ju inte blogga så kan ju berätta redan nu vad jag ska göra. Först ska jag och syrran klippa oss vid halv 3. Sedan på kvällen så tar nog hela familjen en promenad upp till Kim och Matilda och äter något gått och umgås och senare går vi hem. Skönt att man kan gå upp till dom! Om man tex har tråkigt någon gång så kan man ju allti gå upp till dom och umgås hihi! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0