1 dag kvar..

Jaha imon är det så julafton vilket det inte känns som... Känns som en helt vanligt dag! Men idag har ja o syrran varit hos mormor och hämtat pepparkakor som hon gjort även grönkål som mamma och pappa ska få :)
Ikväll ska vi även spela bingolotto hos mamma o pappa! Hoppas man vinner en miljon eller något sånt där bra, en bil hade ju suttit bra med ;) Ska även få jätte goda hamburgare mums! :D Snart blir det nog att kolla på sunes jul! Älskar verkligen den filmen " sunes jul" är det! Rolig som tusan är  den! haha :D
Imon ska vi först till Simon mormor och äta brunch och sedan på eftermiddagen så åker vi till mina kusiner och äter mat och sedan öppnar vi paketen där! Och jag har ingen julkänsla än ska jag säga er! Om snön komme så kanske man kan få lite..
MEN GODJUL SÄGER JAG REDAN NU!! :D


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

sv: hihi :)

Nej, vet inte det :)

2011-12-23 @ 14:49:22
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: E R E E K A - Med bebis i magen ♥

Svar; Ja, ellerhur! Jag blev så nöjd med den ^^,

2011-12-25 @ 13:21:49
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0