2 dagar kvar

2 dagar kvar tills julafton... Helt sjuk vad tiden går fort + att jag inte ens har fått någon julkänsla...! Känns som att det är ganska många som inte har det... Men Theo har iaf fått åkt pulka nu för första gången! :D Det var mysigt och han var glad :)
Idag har jag och syrran fått köpt de sista julklapparna! Och Sanna var även här och färgade mitt hår, tusen tack! Jag gjorde bara utväxten så det blev ingen ny färg denna gången ^^ Har även fått hem vagnen och jag bara älskar den! Helt underbart bra är den! Väger absolut inget och är hur lätt som helst att köra och Theo sitter jätte bra i den med! Jag är hel nöjd!! :D
Snart ska vi åka iväg till Simon pappa och äta lite mat trevligt trevligt! :)

Theo ute och åker pulka! :)



Theo i sin nya vagn! Har ser sur ut, men han har precis skrattat x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0