Förkyld så jag vet inte vad

Blev ingen skola idag eftersom att jag är så jäkla förkyld + att Theo också är lite snorig och hostig.
Men imon blir det iaf vårdcentralen för mig, mitt lår är inte att leka med det gör så ont! Så bäst att kolla upp det.
På fredag måste jag vara frisk då jag och mamma ska ha kalas för oss :) Får väl köpa vitlök och äta...
Just nu sover Theo igen.. Men men när man är sjuk behöver man mycket vila! Jag passar på att fixa en julklapp till min mormor, det tar sån tid. Har ju inte det bästa internet på telefonen men men bara hon får den så blir hon säkert glad! Kan dock inte berätta än vad det är ;) Det kommer bild på det när jag fått den om ja kommer ihåg :O

Jag och Wally för typ 2 årsen, saknar dig din skit! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Ville bara berätta att jag saknar dig Fanny !

2011-12-09 @ 22:38:15
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/
Postat av: Natalie Markusson

Ville bara berätta att jag saknar dig Fanny !

2011-12-09 @ 22:38:22
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0