Fråga = Svar!

FRÅGA!
hur funkar det att bo själva? är simon hemma och hjälper till med theo mycket? hur är er relation nu, du skriver inte så mycket om honom. hur mår du egentligen, är allt bra? du verkar lite nere ibland å är sjuk mycket också med både de ena å de andra =/ bra blogg, fortsätt blogga så mkt du kan! :) kan du inte lägga upp bilder på hur du bor?

Svar.
Det funkar jätte bra att bo ihop tycker jag! Simon hjälper till så mycket han kan. Han jobbar ganska mycket.. Våran relation börjar faktiskt bli bättre och bättre just nu! :D Med mig är allt helt okej förutom att jag är sjuk och har svinit ont i mitt ben.. Visst kan försöka att lägga upp bilder som vi bor just nu! Men det är ju inte vårat ställe, vi bor ju bara i en sommarstuga nu i vinter :) Men visst ska försöka! :D

Jaha idag hade jag la inte tänkt att ja skulle bloggat men det blev visst så ändå :) Har grymt mycket med skolan nu.. Har 3 prov på samma dag alltså en veckas plugg på alla... Känns la sådär jobbigt :O
Men på onsdag blir det ej skola då jag ska till doktorn för mitt ben och sedan blir det BVC. Har även fått med mig Simon på stan på onsdag så att jag kan leta efter lite kläder iaf efter en nyårs klänning! :D Hoppas jag hittar någon snygg och hoppas vi har något kul att göra! Haha. Jaa får väl se om vi kanske köper oss en julgran på onsdag med woho! :D Så himla mysigt! :) Ne nu ska jag och Theo kolla på julkalendern som vi missade innan! Ha de gott!

En sur Theo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0