Grattis Mormor!

Idag fyller min mormor år så vi ska dit på kalas. Och det är otroligt fint väder ute idag. Synd att man inte hinner gå ut idag... Kanske hinner när vi kommer hem om jag har tur! :D
Igår var vi ju hos min mamma och pappa och spelade bingolotto! Vi vann tyvärr inget, vilket är lite tråkigt att man nästan aldrig vinner på sånt... :( 3 miljoner hade verkligen inte suttit fel hos oss nu liksom! :) Hade inte tackat nej till det iaf! fast vem gör det egentligen? ;) Innan bingolotto började så var vi i hunnestad och kolla på fyrverkerier som dom gör eller något sånt ^^ Fick bara en bra bild men hoppas det går bra! Det var ganska kalt för att ta upp mobilen och ta massa kort, handen var ju helt frösen haha!
Det är så otroligt skönt nu att Theo har börjat sova hela nätterna vilket han har gjort nu i snart 2 månader skulle jag tro! Så jäkla skönt att känna sig utvilad nu när man vaknar! :D Theo håller även på att få 2 nya tänder där uppe brevid dom andra, dom har inte riktigt växt ut än men dom är lite på g! :)
Har fortfarande inte heller fått dagisplats för det är fullt överallt i Varberg, lite surt för mig eftersom att jag har skolan... Men får väl se hur jag ska göra men den... Bara min son har det bra så är jag glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0