Hos mor & far.

Jaha var på gekås som sagt. Fick köpt lite dock inte julklappar som jag hade tänkt.. ;) Men men köpte ett par byxor och sånt där. Har tyvärr ingen bild på dom men kanske kan fixa det imon!
Just nu sover Theo och jag sitter här och kollar på tven med tända ljus och har det mysigt! :D Men självklart saknar man ju lite hemåt... hihi! Jaha imon blir det skolan, får försöka så mycket som möjligt eftersom att jag har ont i låret så har jag lite jobbigt att stå så länge när vi är i verkstaden... Men men det löser sig säkert! :)

Jag vet inte om man kanske ska köra en lite frågastund?
Fast om ni är sugna på att fråga något så frågat på NU!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur funkar det att bo själva? är simon hemma och hjälper till med theo mycket? hur är er relation nu, du skriver inte så mycket om honom. hur mår du egentligen, är allt bra? du verkar lite nere ibland å är sjuk mycket också med både de ena å de andra =/ bra blogg, fortsätt blogga så mkt du kan! :) kan du inte lägga upp bilder på hur du bor?

2011-12-12 @ 10:29:02
Postat av: Natalie Markusson

När har du tid med mig? :(

PUSS !

2011-12-12 @ 22:10:41
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0