Inget roligt lov.

Jaha detta lovet är la inte direkt det bästa, vädret suger och det finns inget att göra! Jag som hade tänkt att ge mig ut på en promenad men nehe självklart ska det ju börjar regna så att man får sitta inne en hel dag! KUL eller inte.
Igår var jag på stan och fick köpt en tröja på gina + en bh och det var på rean bara bh. Fick även bytt mina tofflor jag fick i julklapp pga att dom var för små så jag tog ett par andra nu :) Otroligt sköna är dom! Nästan för varma att ha på sig men det är ganska skönt ;) Ska försöka att ta kort på det någon dag, men har ganska mycket att göra nu! Så kommer kanske inte hinna att blogga på ett tag. Men jag ska iag försöka.
Ikväll kanske det blir att åka och bowla och äta god mat med min familj + Simons pappa min farbror + hans dotter kanske också ska med, det ska bli kul det var längesen jag bowlade nu ^^ Theo ska också hänga med men inte bowla han är lite för lite för de ;) Theo fick även en ny vinterjacka igår från HM. Ska försöka att få en bild på den men när jag hinner med det.  Mycket som ska göras nu... Hinner knappt vara med några vänner längre som man saknar... Känns dock inte som att man har några kvar egentligen... Visst jag är ganska dålig på att höra av mig så jag ska inte lägga all skuld på att det inte är ni som gör det. Ska försöka göra mitt bästa med att få kontakten med vissa igen.

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Gumman mig har du kvar och det vet du !

2011-12-28 @ 12:56:25
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0