plugg plugg plugg...

Sitter nere i köket hos mamma och pappa och försöker plugga... Theo fick en fläskläpp innan :( Han ramlade och tandern gjorde nog så han bet till... Men efter lite fil så blev allt bra igen! :D Imon ska jag till doktorn igen och kolla benet igen.. Får väl se vad dom gör denna gången då för förra gången gjorde dom inte så mö.. Men ont har jag!!! Efter det blir det BVC med Theo, 1 års kontroll fast några dagar tidigare, så han ska få sprytor och sånt som han inte gillar... Mormors julklapp är beställd nu. ÄNTLIGEN. Så får hoppas att den kommer till jul bara =)

Det värsta jag vet är när folk tror att dom vet allt och kan allt! Åååh jag stör mig så jag vet inte vad. Allt man läser stämmer inte för  jäkla öre. Om du/ni inte visste det så kan man faktiskt gå in och ändra på vissa sidor så det så!! Sluta läs och tro!! Fråga såna som vet ist så blir allt bättre!!! :)
Hihi mina fina julblommor! :'D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0