Snö tack!

Alla har snö utom jag :( Bor kanske på fel ställe?? Älskar ju snö så kom gärna ner nu!!
Aja jag kan ju börja med att jag blivit sjuk, förkyld och lite feber lär väl komma mer snart... :( Var även med Theo hos tandläkaren idag, vi pratade en del och hon visade saker som är bra och dåliga för deras tänder! Hon kände på dom och allt var bra :D Har även jätte ont i mitt vänstra ben så jag vet inte vad! Kan knappt gå för de gör så ont men men ska väl kanske inte klaga så mycket.. Hade även eng prov idag det gick helt okej och imon ska jag tydligen ha ett prov till som jag inte han... Men det är på fordon, vi ska till brandkåren imon och hälsa på men får väl se hur jag känner mig för vi ska ju vara ute en del så ja vem vet jag kanske blir värre... Theo har börjat klättra en del och ja river ner massa saker men det får man väl tåla ;)
Herregud vad tiden går fort men 1 vecka kvar tills Theo fyller 1 år alltså en vecka på lördag då och då blir det en vecka kvar till julafton... Har ju bara köpt julklapp till pappa och Theo.... Men men tur man bor nära gekås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0