Tänka tillbaka

Jag saknar faktisk den stunden man låg på sjukhuset och skulle föda. Inte för att jag gillar sjukhus! Men känslan när alla tog hand om en och försökte hjälpa till om allt, så underbart tänk om det kunde vara så nu med. Alltså att folk hjälper varandra. Då menar jag inte att folk inte gör det men vissa gör ju inte det... Men iaf så hade ju jag och mamma kalas i Fredags och jag fick en jätte snygg kofta! Bilden är tagen från ginas hemsida! Men den är otroligt skön även om jag bara har prövat den än.
Idag blir det att åka hem till mamma och pappa och sova där med Theo då Simon ska jobba natt, det är faktisk lite läskigt att vara här själv när det inte finns några lampor alls ute! :O Så jag mamma, Emma och Theo ska ta en tur till gekås senare och kolla efter lite julklappar kanske får se om man hittar något :) Julklappar till Theo är klart. Han förstår ju ändå inte riktigt så ja han får inte sådär jätte många som man själv fick när man var liten.. Men mer kommer kanske nästa år! :D
Vad önskar du dig i julklapp? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0