Theo 1 år!

Jaha igår var det den 17 december alltså blev Theo ett år. Och det var ett årsen våran prins kom till världen 18:32! Det är något man aldrig glömmer!
Han fick jätte mycket fina presenter som han gillar, det var bilar, bok och ja sånt där kul! =) Ja det var en trevlig kväll med folket :) Nu väntar jag bara på att den nya otroligt snygga vagnen ska komma så vi kan börjar vara ute igen! :D Och jag hoppas även att snön ska komma!! :O
Sen tycker jag allt att det ska komma en mamma grupp för ungamammor, jag känner att det hade varit kul att umgås med såna som nästan är i min ålder som också har barn! Hade varit en kul grej det kanske även hade varit kul för barnen  :) Så om det är någon ung mamma i Varberg som läser så hör av dig!! :D
Här är en bild på Theos födelsedag!<3 Blev inte sådär jätte många bilder då det var många som tog bilder ;)



Kommentarer
Postat av: -

http://promiscuousmom.blogg.se/

2011-12-19 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0