. . .

Jag förstår fan inte att folk kan med att utnyttja mig på det här viset! Bara för att jag är ung mamma och har barn så ska ni inte utnyttja mig för att få träffa min son! Att få sms och allt vad det nu är där det står att du saknar mig, haha jo men tjena! Då kunde du ju kommit på det innan ens Theo fanns. Men nej det gjorde ni inte, så jag kan inte direkt säga att NI saknar mig utan ni vill bara träffa Theo.... Det är fan inte okej att bli behandlad såhär! Man känner sig seriöst som en påse skit...

Kommentarer
Postat av: My

Stå på dig tjejen :)

2011-02-10 @ 12:39:57
Postat av: Sara

Vissa är patetiska , bra att du står på dej iaf :))

2011-02-10 @ 13:45:56
URL: http://coverups.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Stå på dig!!

måste bara säga att de är roligt att följa din blogg! :)

2011-02-10 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0