11-07-25 27:26

Idag har vi varit i Veddige och hadlat lite på Karlssons :) Hitta dock typ inget.. Men mor min gjorde det, Åsa-Nisse filmen köpt hon ;D Tur att hon gjorde det för då slipper jag göra det. Sedan bjöd hon mig på donken, sedan åkte vi och handlade mat :) Gjorde även kvällsmaten det blev hemma gjorda pannbiff, potatis och hemma gjort brunsås! Blev helt okej men kunde varit lite mer kryddor men det kan man ju fixa snabbt på sin egna tallrik :D Jag blev iaf nöjd och det är väl huvudsaken tycker jag >.< Hann dock inte få någon bild på det... Mamma och pappa var för snabba med att ta haha ^^
Fick även ett sms innan idag av att jag blivit med bjuden till kugsmässan imon!! =D Trevligt när folk frågar sånt!! Kommer säkert bli jätte bra, sen vid 5 tiden så ska vi hem till en här borta hos mig för hon ska ha Perfect Home visning, riktigt fina grejer är det hon säljer....
Kan ju säga att jag väldigt gärna skulle vilja ha det som är på bilden! Dom tallrikarna är så himla snygga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0