Bättre! =)

Jaha nu börjar vi bli mycket bättre! Enväldigt kort förkyldning måste jag säga, men det är skönt det! Vi båda har bara den jäkla hostan var men dengår säkert över snart men får vi hoppas! :D Vädret börjar bli bättre. Men dock gillar inte jag värmen eftersom att Theo inte gillar den... Hade tänkt att rida idag men det blev inte så, Caro (Vet Carro stavas med TVÅ R men det vill inte min CARO!) skulle hjälpa sin pappa med att köra gräs och vill inte rida själv eftersom att jag precis börjar rida den hästen ^^ Tycker då allt att den kan bli FREDAG =D mmh bästa helgen på hela sommaren, även det roligaste jag vet :D
Försöker att lägga upp bilder men denna äckliga bloggen cpar ju :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0